PROCEDURY PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW
Podstawa prawna
ustawa- kodeks postępowania administaracyjnego,tekst jednolity(Dz.Unr 98z 2000r.poz.1071)
rozporządzenie RADY Ministrówz dnia 8 stycznia 2002r (Dz.U.nr 5 z 2002 r. poz.46)
przyjmowanie skarg i wniosków:
1. skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telefonicznie lub ustnie do protokołu
2. protokół przyjęcia skargi lub wniosku stanowi załącznik nr 1
3. skargi i wnioski przyjmuje dyrektor
4. dni i godziny przyjęc określone są na tablicy informacyjnej
5.przyjmujący skragi lub wnioski potwerdza złożenia skargi lub wniosku.
6. skargi i wniski są ewidenjonowane w zeszycie skarg i wniosków.
ROZPATRYWANIE SKARG I WNIOSKÓW
1.skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska ( nazwy) wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia
2.skargę lub wniosek rozpatruje się w ciągu 14 dni od daty złożenia .
3.jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można ustalić przedmiotu wzywa się wnoszącego do złożenia w terminie 7 dni wyjaśnienialub uzupełnienia
4.nieusunięcie braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
5. wnoszący skarge lub wniosek otrzymuje piseminą inforamcję o sposobie załatwieniaskargi lub wnisku
6.w przypadku nie rozpoznaia skargi w terminiewnoszący może odwołać się do REFERATU EDUKACJI URZĘDU MIASTASIEMIANOWICE ŚL. lub Kuratorium Oświaty w katowicach
Pokaż informacje o artykule